Sunday, May 22, 2011

Dah lama tak tengok wayang!

Hmm cuti ni aku keseorangan di shah alam tanpa si dia..


Sebab dia cuti aku plak ade praktikal..


Orang sibuk2 cakap psl nur kasih the movie, aku plak kate "who cares??"


Haha lame xtgk wyg...


Ape2 pun nak bg korang tgk koleksi tiket wyg aku semester lepas (kot??)


Sila abaikan kesepahan bilik ini

p/s: Hmm tak sabar nak mula sem baru T.T

10 comments:

Sheeq ♂ ♀ said...

wow..wayang freak..hahaha

CintaZulaikha said...

mak aihhh...terkezut akak tgk~~

z u L said...

Sheeq : hahahaha xde la sampai freak sgt....cume hobi je ;p

z u L said...

cintazulaikha: hahaha rilex kak...camni la student kan...standard la tu..cam akak dlu2...tak gitu ;p

Ain Atika Zailani said...

wahh dah boleh kumpul buat setem nih...

z u L said...

haha setem ada value la jugak..ni tiket ni mmg konpem xde value dah..

Aman Ibrahim said...

peminat setia wayang nih~

mOon jOhari said...

betOi 2...who cares...hehehehe
tapi cerita karak kena tengOk ye...ada mylovely shahir... :p

z u L said...

aman : hahahaha hobi dikala kebusanan XD

z u L said...

moon : best ke x??? hehe xde geng la nak tgk wyg...adehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...