Thursday, September 15, 2011

Mamat indon sambut Hari Malaysia

Sedangkan lidah lagikan tergigit, inikan pula gigi itu sendiri, sentiasa tergigit sesama sendiri. (ape kaitan aku tak tau)


Selamat Hari Malaysia


Ape significant nye hari malaysia ni ??

aku pun tak tahu...

***************

Okey, mesti laa untuk menghargai negara Malaysia yang tercinta ni, ye tak ?

Same2 lah kite menyayangi negara kita ni. Kalo bukan kite, sape lagi nak sayang. tak kan nak suruh mamat2 indon binaan tu nak sayang kat Malaysia ni.. Harussss lah tak. Makin menjahanamkan malaysia ade lah.. siang2 sibuk buat rumah, malam2 sibuk pecah rumah. haha.. (aku ckp cmni sebab dah penah kene)

Bagi yang duplohpat jam berpolitik tu, harus laa berhenti berperang sekejap. Udah2lah... tak penat ke.. yang sorang cakap gitu gini kat yang sorang lagi.. yang sorang lagi pulak tak abes2 dengan kes khalwat la, ape bagai laa..

Sudah2 laa.. Penat tahu tak ?? penat nak bace blog politik korang.. Eh, kamon la.. kene gak amek tahu skit sebanyak oke ! hahahaha

malaysia...yeahhhh !

So, ape perubahan korang sebelum dan selepas hari malaysia ni?

Bagi aku, arini aku bangun awal dr sebelum2 ni..kikiki

korang?



p/s: Proud to be malaysian !!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...