Friday, April 15, 2011

Politik malaysia semakin rosak!

OKe aku seorang yg penat ketika menulis entry ini....

Kenape penat ko tanye??Mane tak penatnyer.minggu ni penuh dengan project submission dan ade la 2 test yang agak killer subjek.tak sompat den nak membaca aih..dongan kijo berlambok2 (bahase ape aku gune ni?)


yang sangat crucial sekali ialah plant design punya projek.aku tak tido malam tu.tido pon pas subuh..kira total 3 malam berturut2 aku xcukup tido lah..AKU SEORANG YANG SIBUK!!

"tu lah buat lagi keje last menet!" salah satu bebelan yg selalu aku dengar drpd buah hatiku..zzz

kira sekarang ni aku rasa lega sangat2..lagi lega drpd situasi 'jumpa toilet kat RNR mase tahan berak kat highway'..fuhhh!!

pasni nak menghadap final lak.lagi seminggu lebih.ok.fine.tabahkan hati jela.


p/s : rase nak g enjoy sakan..tp fulus sudah kering XD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...