Tuesday, June 21, 2011

Komen seorang yg tak pernah tgk nora elena

Seth Tan? Nora Elena? Sape tu? Aku yang tak tengok cerita ni pun boleh kenal nama2 tersebut dek kerana selalu sgt org post kat FB..

"Waaa...Seth Tan so shuuuuiiittt....I love aaron aziz!!"


"Wuuu....sweet nye kalo dapat suami cam Seth..."

"Weee....terbaekk ahh..nora elena terbaik!!! "

Dan selalu jugak telinga aku di terjah oleh pujian oleh permata hatiku sendiri...aaron aziz sweett....romantik....naik menyampahhh aku!! (jelezz sbnrnye) 

Tapi dalam realiti hidup kita, betolkah hidup akan selalunya indah??? macam yg drama2 bersiri tu??? Sudah tentu sekali tidak..

Jadi, patutkah kita mendambakan kekasih seperti Seth Tan itu? Ataupun lebih baik bersyukur dengan seadanya pasangan masing-masing??

Bg aku, aku tidak mengharapkan yg kekasih aku merupakan wanita ter'cantik', ter'solehah', ter'hot' dan macam2 ter lagi....

Jangan mengharapkan seseorang yang sempurna...sebaliknya, terimalah kekurangan yang ada pada seseorang itu. Sebaik2 pasangan ialah seseorang yang mampu mengisi kekurangan yang ada pada diri kita..kerana bagi aku, tiada manusia yang sempurna..


Kesimpulan: Boooooo~~~~ Nora Elena. Hahahahaha

5 comments:

CintaZulaikha said...

nama pon citer tibi..kuikui

z u L said...

ahahhaha...perempuan la ni suka terpengaruh cite tibi ;p

Eddy Dce said...

apesal ko booo nora elena...gua minat cite 2 bro...hahaha....

z u L said...

alamak...pasal lu minat gua sanggup bai delete post ni..hahaha

Eddy Dce said...

lu x payah la nak delete2...gua suke siti saleha bkan nora elena...hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...