Thursday, July 14, 2011

Jom jawab teka-teki 3 !!

Tensen betol sume soalan aku orang boleh jawab..takde bakat buat teka-teki btol laa....tapi tak kire nak bagi jugak soalan lain...

Apakah benda yang berwarna hitam dan berpeluh?


Hitaammmmm dan berpeluh-peluh...apa dia ek?? Hahaaa jawab2!

13 comments:

cik_azie said...

kopi ais hehe ;-)

z u L said...

salah2... ;p

dhiya pun salah ;p

Dhiya Fariza said...

haha mine was totally racist thank God u tak approve.

z u L said...

wahahaa tak pasal2 ada bersih 3.0 kang ;p

cik_azie said...

menanti jawapan..ape jwpn die. pnat ajak akak2 kat opis td pkirkan jwpn hehe

KRAFMAN JULIA said...

semut itam joging

Farhana Jafri said...

kucing hitam??

...Minah BluR... said...

eh jap2.. MB rase prnah kene nie..'
arghhh.. damn! tak hengat! HAHA

tq folo MB. folo sini smule =)

z u L said...

sori2 bg yg menunggu jwpn..saye pulang ke kampung halaman yg xde bekalan air, xde line telepon, apetah lagi tenet..hee ;p

z u L said...

adeh spoil.....jawapan KRAFMAN JULIA betol!! baru nak wat suspen

z u L said...

semut hitam yang sedang berjoging...

jujur laa ade tak yg fikir jwpn pelik2 bila 1st time dgr soalan ni...jujur....hehe

Dhiya Fariza said...

Semut itam joging T_T pasti ke dia peluh (tumbuk dinding)

z u L said...

hehehe ini shaye punye soalan..shuke hati shaye laaa .. wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...