Thursday, July 21, 2011

Jom jawab teka-teki 7 !!

Waktu tengah hari jumaat memang waktu yang ideal untuk melantak nasik sebanyak yang mungkin.. Pasal lepas tu boleh bantai tido mase imam tengah berkhutbah..  Tapi ini orang lain la.. Aku duduk saf depan sekali kot.. Kekeke

Point di sini ialah sebenarnye nak bagi korang teka-teki cket..


Antara ayam dengan kura-kura, sape lagi tinggi ??

HEhehe XD

2 comments:

Lily Lulu said...

aku tak ske jwb teka teki sbb asal aku jwb je tak pnah nak betol..hurm..tp aku cbe gak..hurm..sape lg tinggi?adeh..kura2 kan lowered berbanding ngan ayam..jwpn musti la ayam..tp klu ayam penyek..jwpn dia kura2 la..haish..kn aku dah ckp..aku tak reti la jwb teka teki

z u L said...

hehehehe yelah..SALAH ;p

jawapan dia kura2. sebab

ayam = 2 kaki
kura2 = 4 kaki

2 kaki if convert to meter = 0.6 meter
4 kaki plak = 1.2 meter

hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...