Wednesday, July 17, 2013

Kata kata hikmah

hai.happy ramadhan all. lama xberbloging.maksudnya bila aku berbloging ni aku ingin mengatakan sesuatu yang penting.


keep reading.


sekarang aku berada di atas katil sambil berbloging mengunakan hp. ok takde kaitan sebenarnya.


pernah tak korang rasekan life u all dah reach the limit? where you cant go higher, tak boleh nak achieve more. "yup, this is the limit."


atau dengan erti kata lain korang tgh down dgn hidup korang. atau tak berpuas hati dgn pencapaian korang. atau apa2 yg seerti dengannya.


ini ucapan utk korang.


keep moving on. whatever happen to your life, just do your best in anything you do. dont give up. if you fail, start again.start from fresh. dont think you alredy late to stand up again. takde istilah terlewat dalam hidup ni. even in islam teach us walaupun esok kiamat and kat tangan kite ade benih pokok, tanam benih tu. no such word "late". work hard. if you still fail, then try harder. usaha tangga kejayaan. thats true.



ok sekian. aku nak tido. semoga kata2 aku ni ade bawak manfaat kepada sesiapa yg baca. kalo takde pun untuk diri aku sendiri. kalo aku sendiri pun tak bace harap2 pakcik google bace. kan google know everything.

k.bye.
















1 comment:

Dylla Abas said...

nice entri...motivated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...