Saturday, September 10, 2011

Nostalgia raya 2011

Masih tak terlambat untuk saya mengewish Selamat Hari Raya kepada anda semua. Oh dan maaf zahir batin juga jikalau ada terkasar bahasa penulisan sepanjang saya ber blogging ini (panjang ke masalahnyer??)


First thing is, nostalgia tu ape doh?? main sebat je pick untuk title entry.. cam sedap je bunyi nye.. haha ;p


Ok.


Apa cerritaa raya anda ?? Masih dapat duit raya ? Bagi yang masih mendapat.. Untungg laaa.. hehehe.. saya pun dapat jugak. maklum laa, babyface (sangat)....hehe


Apa yang menarik sepanjang raya?


************

Ntah, macam takde je? haha.. tak delah..semestinye yang paling best ialah dapat bersame2 keluarga.. adik2 yang bermacam ragam.. jumpa sedara mara yang jenis kalau saya jumpa kat tengah2 bandar pun saya tak tahu tuu saudara saya.. haha thx to my bapak yang berusaha untuk memastikan kami tidak putus hubungan dengan saudara mara.. rugi wooo kalau terputus camtu jer...

Bagi saya yang best nyer bila dah besar ni, kalau dulu kecik2, saya cuma ikut je bapak saya bawak pegi mana2... ape lagi otw tuu mesti tidooo baik punya kat belakang.. tapi sekarang, dah besau panjang ni, saya lah pulak yang drive..bapak duduk sebelah tunjuk arah jer.. tapi meme seronok dpt bawak family jenjalan ^_^

Tapi yang tak bestnye ialah tak dapat duit raya banyak2 cam kecik2 dulu laa..huuu

Ok.

Start from today nak aktif ber blog balik lah.. maklumlah cuti kat kampung mana boleh update blog.. internet mana ada.. mandi pun pakai telaga lagi.. nak hidupkan api pun kene cari kayu api kat hutan ;p



raye di rumah atok.. nice ;)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...