Thursday, March 15, 2012

Holla ~ !

Wohh....lame dah tak jenguk kebun pusake turun temurun a.k.a. belog aku nih..bersawang semak samun belukar hutan tropika tapioca sume ade, pakej.

Bukan pe, bile nak menjenguk je otak serebelum aku dah sound awal awal, lagi berpekdah ko wat esingmen dan report ekau tuh. Huh.

Ok ape ape pun skrg aku dah menjejak ke semester last pengajian aku. tak tahu nak express perasaan ape.excited ke sebab nak habis? or sedih ke nak tinggalkan alam pembelajaran yg penuh dgn onak dan duri serta pokok kaktus ini?

entah.

pape pun ak nak menikmati sem last ni dengan penuh senyuman.. tinggalkan uni ni dengan seribu satu pengalaman hidup dan pastinye, aku dapat belajar sesuatu daripade pengalaman ini.

kbai.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...