Friday, June 15, 2012

Kisah disebalik tabir lagu 'Kosong' by najwa latiff

Hai. kali ni aku nak membuat satu review tentang lagu..lately ni aku selalu tido lewat sebab tgk bola..euro laa kate kan. bak kate awex aku, tgk2 bola ni pandai main bola ke?? zzz.trolled.

ok lagu ape ak nk review kali ni?

0

Lerrr..tak tau? lagu 0 laaa...najewa latep punye lagu tu...kosong...kosong..

ape?? lagu ni dh lame keluar? ade aku kesah????? hahhaha


nape aku nk review lagu ni? ok first impression bile dgr lagu ni aku fikir lagu ni menceritekan seorang awek yg gaduh dgn pakwe die. tapi bile tgk video clip official ni, ghupe nye die gaduh dgn pompuan2 gak..orang yg jeles dgn kejayaan die..lbh kurang camtu laaa..

bile difikir kan balik, memang dalam realiti orang perempuan ni ade satu naluri yang diberi nama 'xleh tgk perempuan lain lebih'. btol tak? laki pun ade tapi kurang menonjol laa..perempuan lagi byk laa kes2 camni.

tgk dlm video tu siap mengumpat2 kat kawan2 dia suruh benci kat najewa latep ni..mmg same laaa dgn reality.pompuan mmg suke ngumpat. hehehe.pastu siap tolak2 najewa latep smpai jatuh plak. pastu najewa tepok lantai pasai geram sangat. habeh budak2 tu kene hempuk dengan gitar die. bersepai. (tambah perisa)

ok habes cite pasal najewa latep. ingat aku minat sgt ke dia? aku tgk pn sebab 'ter'tengok. huh.




"Kisah disebalik tabir lagu 'Kosong' by najwa latiff". why so serious??


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...